Powered By Blogger

marți, 3 septembrie 2013

Indiferent si rece

kavereiden lukemattomat blogimerkinnät • irc-galleria



Am rupt bucati din mine pentru voi
cand sufletul-mi era in plin razboi
aveti regrete ca timpul inapoi
nu-l puteti da din cosul de gunoi.

Imi pare rau ca-s asa sincer azi
prieten fals...in iad n-as vrea sa arzi
mergi mai departe nimic nu poti schimba
dac-ai gresit este problema ta.

As vrea ca sa va spun numai atat
nu am orgoliul agatat de gat
resemnarea este primul pas
cel poate face un prieten fals.

Insomnie si depresie crunta,tortura si ganduri bolnave.
Nu mi-e bine dar timpul aseaza lucrurile cum este mai bine pentru toti.
Acest poem este doar unul transcedental,la fel ca multe alte poeme,nu este dedicat nimanui nici macar noii mele muze Maria O.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine