Powered By Blogger

luni, 23 iulie 2012

Salvati Cheile Sohodolului

Este unul dintre cele mai frumoase peisaje carstice ale tarii noastre si unul din motivele de mandrie ale gorjenilor.Pentru cel care viziteaza prima data aceasta zona totul pare iesit din tiparele normalui,realizezi tarziu ca nu esti intr-un basm fermecat ci intr-o zona de o frumusete iesita din comun.
Zona cuprinde specii rare de plante si valori de patrimoniu. A primit statutul de arie protejata iar taxa de intrare pentru vizitare este de 10 lei.
Asta este partea frumoasa a lucrurilor dar eu nu o sa scriu despre asta...ci despre izbelistea care domneste acolo,gunoaiele lasate in urma de vizitatorii cu gratare la ei si despre lipsa de implicare a autoritatilor.
Nu mai fusesem de vreo 2 ani  pe acolo si nu urcasem chiar atat de mult ultima data cat sa vad dezastrul care l-am vazut ieri.
Faptul ca esti lasat ca intri cu un gratar la tine si ca platesti 10 lei intrare nu iti da dreptul sa te comporti ca pe mosia lu' mata mare.
Lipsa de bun simt este calitatea principala a unor persoane care se considera cetateni europeni( nici macar tarani europeni nu se pot numi).
Adica eu pot sa imi adun gunoiul in timp ce toti se uita la mine ca la un ciudat ecologist fara ca restul sa se deranjeze sa faca acelasi lucru.
Am inteles ca este zona protejata dar halul in care arata cabanele si cladirile care in trecut adaposteau iubitorii de munte si de aer curat arata gradul de indiferenta crasa care stapaneste acest popor de salbatici.
Este inadmisibil sa mi se ceara taxa pentru vizitare pentru ca eu sa fac slalom printre rahatii lasati de cei care nu au ochi sa vada lipsa toaletelor din aceasta zona.
Este ingrozitor!
Daca nu te ucide nesimtire...mirosul o face cu siguranta.
Sunt multe de spus dar simt ca imi racesc gura de pomana asa ca o sa las pozele de mai jos sa vorbeasca.











Un comentariu:

  1. Nu am ajuns in zona cabanelor sa fac o comparatie cu ce imi amintesc eu ca am vazut acum 6 ani,dar se vede ca e intr-o stare avansata de degradare.

    RăspundețiȘtergere

Despre mine