Powered By Blogger

sâmbătă, 1 octombrie 2011

Tristetea ochilor caprui

De cand te-am cunoscut zambesc mai des
Cand ma gandesc la tine imi e bine
Nu vreau sa crezi ca am vre-un interes
Doar dragostea de oameni in viata ma mai tine

Nu mi-ai aparut niciodata in vise
Nu m-asteptam s-apari de nicaieri
Credeam in lucruri ce sunt interzise
Si vreau sa las in urma ce-a fost ieri

Tu gonesti pe aripi de furtuna vie
In ochii tai se scalda adancul negrei mari
Si cand imi pleci din gand nimeni nu vreau sa stie
Nu vreau sa-mi pierd destinul numai in izolari

Te-as tine-n palma ca pe un fulg de gheata
Mi-as tine respiratia ca sa nu te topesc
Esti inger de lumina ce oscileaza-n ceata
Dar nu imi e dat mie s-ador lucrul ceresc

Te-as lua de mana si te-as putea duce
In locuri vechi,uitate ce astazi nu mai sunt
Te-as saruta pe buze si-apoi mi-as face cruce
Si-as inchina ofrande iubiri pe pamant

Azi inima nu tine cont de ratiune
Face doar ce-i place,ce-i trece prin cap
Daca te-as iubi nicicand nu ti-as spune
Chiar de m-ar durea si n-as sti sa scap

Tu esti o Aglaie dar mult mai frumoasa
Chiar de nu o spui,nici n-o recunosti
Lumea te adora dar este geloasa
Cleopatra alba ce conduce osti

Gandul ce ti-l port-semn de slabiciune
Prin venele tale curge doar parfum
Cand te-mbraci in flori zici ca esti minune
Tu intorci la viata visele ce-s scrum

Iarna iti imbraca trupul in zapada
Sufletul iti este vesnic jar nestins
Cand te iau in brate simt cat esti de calda
Si tot universul parca l-am cuprins

Ce-as dori sa-ti spun sunt doar vorbe simple
Ca-mi umpli sufletul c-un pumn de nestemate
Ma iei de cap si ma saruti pe tample...
Fara sa vrei ma-ntorci in realitate

Vreau sa impartim in doi tacerea
Chiar si distanta care astazi ne desparte
Cand o sa vina peste mine iar durerea
Sa-mi fi lumina,viata si-apoi moarte

Sterge-mi lacrima ce-mi mangaie obrazul
Lasa-ma sa ies singur in furtuna
Si nici daca ploaia nu-mi spala necazul
Inseamna ca soarta nu ne vrea impreuna

Daca as fi iubit-o pe cea care m-a inspirat sa scriu aceste versuri..cred ca nu ar fi fost de ajuns 100 de strofe sa descriu sentimentele ce le simt pentru ea.Isi doreste mult sa ma vindece dar cred ca nu stie ca bolnavii de dezamagire se vindeca doar cu exces de iubire.O zi frumoasa prieteni!

2 comentarii:

  1. Este un poem sensibil și foarte-foarte frumos. M-ai impresionat până la lacrimi...

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb!
    Sentimentele tale sunt foarte nobile si pure...
    "Azi inima nu tine cont de ratiune" - Cand inima poate iubi atat de frumos, nu cred ca mai are nevoie de ratiunea care ar putea s-o opreasca din a face acest lucru.

    RăspundețiȘtergere

Despre mine