Powered By Blogger

duminică, 2 octombrie 2011

Soaptele ploii

Am avut o discutie cu cineva saptamana asta care imi spunea ca fiecare din noi avem jumatatea noastra undeva,ca totul in viata este predestinat si ca este nevoie doar de rabdare pentru a exclama cu tarie ca esti fericit prin iubire reciproca.Sunt de acord doar cu partea ca trebuie sa ai rabdare.Intrebarea care se pune este urmatoarea: Daca nu este asa? Daca chestia cu Yng si Yang este o farsa doar ca sa ne putem suporta in continuare frustrarile si dezamagirile cauzate de cei care au intrat cu bocancii murdari in sufletul nostru? Eu iubesc o persoana sau consider ca o iubesc doar atunci cand inima mea se deschide si-i face loc si ei in ventricolul stang.Nu am asteptat niciodata o persoana speciala,pentru ca eu le-am tratat pe toate la fel de special si le-am aratat ca pot sa aiba incredere deplina in mine si in sentimentele mele sincere.Nu este gresit daca crezi in destin sau in lucruri deja scrise in cartea vietii dar exista riscul sa-ti traiesti viata doar din intamplari care cateodata au legatura cu hazardul,cu coincidenta.Problema cu iubirea ideala sau cu barbatul ideal este ca atunci cand il vei intalni este posibil sa-ti spuna ca tu nu esti femeia ideala pentru el.S-atunci asteptarea ta a fost totalmente in zadar.La 20 de ani credeam ca merita sa astepti pe cineva mai special care merita o investitie sentimentala serioasa iar acum dupa atata timp am inteles ca daca reusesti sa-i iubesti toate defectele atunci ea este femeia pe care ai asteptat-o dintotdeauna.Este romantic sa crezi in suflet-pereche dar dezamagire este crunta cand acel suflet-pereche iti inseala asteptarile comportandu-se altfel decat cum scrie la cartea de bune maniere.Si cand lumea se imparte doar in buni si rai este destul de dificil sa iti dai seama,cateodata,de caracterul unui om.Mi-ar place sa cred in basmele care spun ca FERICIREA trece prin fata noastra in fiecare zi dar suntem mult prea absorbiti de cotidian ca sa o putem vedem iar seara se intoarce trista la casa ei neintelegand de ce nimeni nu vrea sa fie fericit.Azi ma simt batran si imi pare atat de rau ca nu mai pot sa cred in povesti..Va provoc sa iubiti si sa daruiti iubire dar fara sa va vindeti sufletul.Seara buna prieteni!

4 comentarii:

  1. Îți dau dreptate...Este poate mai ușor să visezi, este mai ușor să înduri greul acum, dacă știi că va veni o fericire nemăsurată cândva. De aceea preferăm să credem în persoana ideală. Însă ai dreptate-persoanele care se perindă prin sufletele noastre trebuiesc iubite în aceeași măsură. Însă eu ,una, tot cred că există o persoană anume față de care ne simțim legați într-un mod cu totul special. Nu spun că este o persoană perfectă. Însă aceea este persoana ale cărei defecte le vom iubi cu patimă pentru totdeauna...

    RăspundețiȘtergere
  2. de obicei sufletul-pereche vine sa te invete o mare lectie, despre iubirea neconditionata, despre iertare si arareori sufletul-pereche ramane langa tine. :) El vine sa 'te loveasca' tocmai pentru a recunoaste sincer daca l-ai iubit pe el sau te-ai iubit mai mult pe tine.

    http://www.youtube.com/watch?v=V1gkjJkHGQk

    Noapte cu incredere, draga Ionut.

    RăspundețiȘtergere
  3. incerc sa pasesc peste randurile tale si sa ma contopesc cu ele dar este ceva ce ma leaga de departarea lor , de teama de a nu fiu aceea care le-a scris . permite-mi sa raman asa o anonima care-si leaga gandurile de ale tale fara a le atinge , fara a te supara cu ceva decat cu simplul fapt de a citi in sufletul tau , uneori , cate o secunda

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti multumesc pentru gandurile tale.Nu ma poti supara cu nimic si iti respect decizia de a ma citi din umbra.O sa te numesc...C.

    RăspundețiȘtergere

Despre mine